Centraal Beheer gelooft in oplossingen
Je kent ons vast van de reclames ‘Even Apeldoorn bellen’: de langstlopende commercialreeks van Nederland. Daarnaast hebben we  ook al meer dan 100 jaar ervaring in verzekeren.
Niet alleen voor de particuliere klant, maar ook voor de zakelijke: op het gebied van  schade, financiële diensten en pensioenen.

Altijd bereikbaar en transparant
We verkopen onze producten en diensten rechtstreeks aan jou. Dus zonder tussenpersonen. Dat werkt snel en gemakkelijk.
Je kunt ons altijd bereiken. Omdat je een vraag hebt. Of schade. 24/7 bereikbaar: dat maken we voor je waar. Doordeweeks, ’s avonds, in het weekend of op feestdagen. Appen, e-mailen, chatten, bellen je bereikt ons altijd. Op de manier zoals jij dat wilt.

Jouw probleem is onze uitdaging
Werken aan oplossingen. Dat is wat we doen. Zodat jij er nooit alleen voor staat.. Met oog voor wat er om ons heen gebeurt. Dus zijn we ook bezig met oplossingen voor nieuwe ontwikkelingen. Zo helpen we de deeleconomie. Zo maken we hulp bij pech onderweg een stuk makkelijker. Zo helpen we morgen. Zo helpen we jou!

http://www.centraalbeheer.nl
2020
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,8 Gemiddeld rapportcijfer
7,9 Algemene tevredenheid
7,8 Klantgerichtheid
7,8 Deskundigheid
7,7 Duidelijkheid
7,7 Vertrouwen
7,8 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

N. Schuiten
| Gemiddelde score: 10
Erg goede service en denken echt met je mee. Klant staat altijd centraal.
C. Van Bruggen
| Gemiddelde score: 10
Mijn ervaringen met Centraal Beheer in het algemeen en met de medewerkers in het bijzonder zijn zeer positief zowel wat betreft Schade-afhandeling als wijzigen en aanpassen van lopende verzekeringen.
Gemiddelde score: 10
Al jaren klant bij Centraal Beheer. Alle verzekeringen daar ondergebracht. Altijd goed bereikbaar, vriendelijk, deskundig.
A.C. van den Berg-Kuik
| Gemiddelde score: 10
Als we een vraag of Schade hebben dan denken ze altijd met ons mee naar de beste oplossing en dat geeft ons een goed en tevreden gevoel. Want we worden op een zeer menselijke manier te woord gestaan en geholpen.
Henk de Jong
| Gemiddelde score: 10
Bij de door ons gemelde Schadegevallen werd meer dan verwacht meegedacht en was de afhandeling ook prima in orde.
H.J. Pluijmen
| Gemiddelde score: 9,8
Mijn contact met Centraal Beheer Achmea heb ik als erg prettig ervaren omdat de medewerker volgens mij kundig was, goed kon luisteren en mij goed op weg heeft geholpen. Een aanrader deze verzekeraar.
F. Bodéwes
| Gemiddelde score: 9,4
Centraal Beheer Achmea is een probleemloze verzekeraar.
Gemiddelde score: 9,4
Ze schakelen snel. Als er iets is, wordt er adequaat gehandeld en onmiddellijk support gegeven.
F. van't Hof
| Gemiddelde score: 9,1
Het weinige contact verliep prettig en met kennis van zaken.
Gemiddelde score: 8,9
Steeds als ik contact opneem met Centraal Beheer verloopt alles tot volle tevredenheid.
Meer lezen »
Gemiddelde score: 8,9
Centraal Beheer is gemakkelijk bereikbaar via website en telefoon. Verzekeringen beheren via de website gaat zeer eenvoudig. Telefonisch contact is altijd met een vriendelijke deskundige medewerker.
Elzinga
| Gemiddelde score: 8,9
Ik ben uitermate tevreden over mijn verzekering Ze doen precies wat ik van hun verlang.
Robert Jan Kamer
| Gemiddelde score: 8,8
Centraal Beheer Achmea is helder en geeft snel volledig en ter zake doend antwoord op mijn vragen. De producten welke zij levert passen prima bij mij.
Gemiddelde score: 8,8
Door een onverwachte hernia operatie moest ik mijn vakantie annuleren. Ik was in de veronderstelling dat er bij mijn doorlopende reisverzekering ook een annuleringsverzekering zat. Dit bleek niet het geval. Ik heb deze gelijk afgesloten voor een... Lees verder » volgende vakantie. De medewerker toonde empathie en vroeg hoe het ging. Na een kort gesprek opgehangen. De volgende dag kreeg ik namens hem en Centraal Beheer een hele mooie bos bloemen. Heel attent. Ik heb hen weer gebeld om te bedanken.
T.J.L.van Weering-Zwiers
| Gemiddelde score: 8,8
Het laatste en enige contact was telefonisch. Zeer goed en vriendelijk te woord gestaan. Geduldig persoon. Na gesprek was alles duidelijk voor mij.
Rob van Genderen
| Gemiddelde score: 8,7
Centraal Beheer Achmea is voor mij duidelijk in het aanbieden van het soort verzekeringen, de bijbehorende voorwaarden en premies. Is er een probleem, dan wordt dat op een prettige en adequate wijze behandeld en opgelost.
J.H. Middelveld
| Gemiddelde score: 8,7
Goed personeel met verstand van zaken. Prijsbewust en goede voorwaarden. Correct in de beantwoording en de afhandeling.
P.Klumpers
| Gemiddelde score: 8,6
Zeer tevreden over verzekeringen. Bij eventuele Schade snelle en juiste afwikkeling.
e redmeyer
| Gemiddelde score: 8,6
Gemakkelijk te bereiken, waarna er direct hulp wordt geboden en verteld wordt wat de vervolgstappen zijn en wat de totale financiële gevolgen zijn. Snelle betaling en regeling van de Schade.
N.W. Willems
| Gemiddelde score: 8,6
Ben al vele jaren klant bij Centraal Beheer. In zijn algemeenheid tot voller tevredenheid. Er is in het verleden bij Schadeafhandeling wel eens verschil van inzicht geweest, maar door een goed persoonlijk gesprek toch tot overeenstemming gekomen.
C.f.j.h. Harks
| Gemiddelde score: 8,5
Duidelijke polissen, geringe wachttijd per telefoon, direct actie.
P. Beumer
| Gemiddelde score: 8,5
Nadat ik de Schade heb gemeld heeft Centraal Beheer me prima geholpen. Begripvol over hoe vervelend de Schade is, duidelijk over wat er verder ging gebeuren, prima afgehandeld.
Gemiddelde score: 8,5
Kan direct bellen en het wordt geregeld. De Schade wordt, snel en keurig en netjes hersteld.
Gemiddelde score: 8,3
Was gewoon prima contact en heb goed advies gekregen.
Jan van den Heuvel
| Gemiddelde score: 8,2
Duidelijk in taalgebruik en aanwijzingen. Ook gewezen op welke manier in de toekomst eventuele Schadebehandelingen nog beter kunnen worden geregeld.
Gemiddelde score: 8,2
Ik ben zeer tevreden met mijn verzekeringen bij Centraal Beheer Achmea. Ze maken het eenvoudig, zijn professioneel en hebben een aantrekkelijke prijs.
Gemiddelde score: 8,1
Snelle telefonische bereikbaarheid en vriendelijke medewerkers.
Gemiddelde score: 8,1
Prima verzekeringen! En gemakkelijk om contact te onderhouden met Centraal Beheer.
H.A.Kalff-Wentink
| Gemiddelde score: 8,0
Zeer tevreden over afhandeling Schade.
Gemiddelde score: 8,0
Een goede en deskundige verzekeraar, die luistert maar ook actie onderneemt.
Ton van de Pijpekamp
| Gemiddelde score: 8,0
Centraal Beheer hanteert een heel goede prijs / kwaliteit verhouding. Ziet je als klant nadrukkelijk staan. Denkt mee en adviseert mede in het belang van de klant.
Gemiddelde score: 8,0
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en heel goed geholpen. De medewerker was deskundig en legde alles uitgebreid uit.
C.Balke
| Gemiddelde score: 7,9
Tevreden over Centraal Beheer. Doet wat je van een verzekeringsmaatschappij moet doen. Alles correct afgehandeld.
Gemiddelde score: 7,9
De informatie die ik van Centraal Beheer Achmea ontvang is eigenlijk altijd duidelijk, en er zitten ook wel dingen tussen qua nieuws die voor mij (als alleenwonende student zonder poespas) interessant zijn.
Rob kroonen
| Gemiddelde score: 7,9
Altijd klantvriendelijk. Ze helpen je en zijn duidelijk wat zij kunnen doen voor je.
E. Van der Meer
| Gemiddelde score: 7,8
Goed. Klantgericht, heldere concrete taal.
Gemiddelde score: 7,7
In het algemeen snelle en efficiënte afhandeling van Schademeldingen. Zonder veel gedoe.
Gemiddelde score: 7,5
Prima afhandeling!
Gemiddelde score: 7,5
De klantenservice van Centraal Beheer is excellent, alleen Centraal Beheer blijft een verzekeraar. Die wil winst, geld maken, daarom vertrouw ik geen enkele verzekering.
Gemiddelde score: 7,5
Ik heb vele verzekeringen hier lopen en ben er tevreden over, enkel de rechtsbijstand ging wat moeilijk.
Gemiddelde score: 7,1
De verzekeraar nam mijn Schade in behandeling, vertelde wat ik moest of kon doen om deze te herstellen. Na contact over de hoogte van offerte werd ook duidelijk uitgelegd dat er eventueel een tweede offerte aangevraagd diende te worden of tot welk... Lees verder » bedrag de Schade maximaal vergoed zou worden zonder 2e offerte. Men keerde alvast 50% uit. Toen alle herstelrekeningen gereed waren heb ik deze ingezonden en werd het resterende bedrag zonder mankeren door de verzekeraar uitbetaald.
Gemiddelde score: 7,0
Het contact is vooral bij de tijd via whatsapp.
Gemiddelde score: 7,0
Bij Centraal Beheer is het best goed geregeld maar ik vind het wel onpersoonlijk worden dat alles tegenwoordig via de computer gaat. Ik wil het liefst gewoon bellen maar merk dat het nieuwe werken allemaal via internet gaat. Daarnaast vind ik het... Lees verder » jammer dat je tegenwoordig voor alles verzekerd bent terwijl ik denk dat niet alles verzekerd hoeft te zijn. Soms komt het niet bij mij op om iets op te geven bij de verzekering terwijl een ander dat voor ieder wissewasje doet. Daar betalen we met z'n allen dan wel voor. Toch zou ik wel bij Centraal Beheer blijven ik stap niet over.
Gemiddelde score: 7,0
Tevreden over de inhoud van de verzekering en de betrouwbare hulp in het verleden.
Gemiddelde score: 6,9
Klantenservice is prima. Prijs is wel wat aan de hoge kant.
Gemiddelde score: 6,9
Alleen contact gehad bij vragen over de inboedelverzekering en onduidelijkheden. Gemis om je op dingen te wijzen die handig zijn om te weten waardoor je eventueel goedkoper uit kan zijn met je verzekering. Verder vriendelijk in het contact, mocht je... Lees verder » een klacht hebben dan word je wel serieus genomen en krijg je een terugkoppeling.
K.Keet
| Gemiddelde score: 6,9
Online omgeving is overzichtelijk en (redelijk) snel. Mijn laatste Schade was in 2018 en die is netjes en snel afgehandeld.
Gemiddelde score: 6,8
Open communicatie mogelijk, ze proberen wel hun visie te geven maar als mijn idee anders is respecteren ze dat ook. Geen commercieel gedram. Doen gewoon wat ze moeten doen.
Gemiddelde score: 6,8
Ik vind Centraal Beheer steeds onpersoonlijker geworden en overweeg een andere verzekeraar met tussenpersoon.
Gemiddelde score: 6,8
Omdat Ik slechthorend ben, kan ik niet telefoneren. Meestal doe ik dus alles digitaal, maar loop dan regelmatig tegen het probleem aan dat ik net niet de info in kan vullen wat moet. Als ik dan iemand voor mij laat bellen, gaat het ook nog vaak mis... Lees verder » met gemaakte afspraken. Sinds de chatmogelijkheid er is, gaat het wel een stuk beter.
Gemiddelde score: 6,7
Centraal Beheer is goed bereikbaar, vriendelijke medewerkers. Ik heb speciale verzekering afgesloten voor telefoons, laptops en dergelijke. Bij kapot scherm bij IPhone van 2 jaar oud kreeg ik te horen dat telefoon te oud was?!? En ik kreeg ooit een... Lees verder » brief dat we veel opgaven aan de verzekering, terwijl we dat absoluut NIET doen. Dat vind ik minder.
Gemiddelde score: 6,6
Bij Schades heb je verschillende personen aan de lijn. Je moet steeds opnieuw je verhaal vertellen. Zeer frustrerend.
Gemiddelde score: 6,4
Centraal Beheer is een betrouwbare verzekeraar. Helaas net als bij andere verzekeraars zijn de kosten vaak hoog en worden steeds vaker zaken uitgesloten uit de polis terwijl de kosten stijgen.
G.Ruigrok
| Gemiddelde score: 6,2
Centraal beheer is op zich een goede verzekeringsmaatschappij, maar als het om uitbetalen gaat zou dit wel iets vlotter mogen, dit geld voor alle verzekeringsmaatschappijen.
L Visseren
| Gemiddelde score: 4,3
De Schade was al afgehandeld met de tegenpartij voordat ik contact heb gehad met Centraal Beheer, beoordeel alleen op papier.
J.G.J. Mulders
| Gemiddelde score: 4,1
Verschil tussen premie vermeld op internetsite en ontvangen rekeningen. Al 5 jaar bel ik ieder jaar met Centraal Beheer om dit ieder jaar weer recht te trekken. Ieder jaar krijg ik een onzinverhaal waarna de premie wordt aangepast. (Onafhankelijke)... Lees verder » experts (aannemers) die werken voor Centraal Beheer geven snel het voordeel aan de verzekeringsmaatschappij in plaats van de klant. Mijn eigen ervaring is dat de oorzaak van een lekkage snel wordt bepaald als achterstallig onderhoud. Woonverzekering is in 2019 disproportioneel gestegen vanwege een andere manier van premieberekening. Een andere berekeningswijze is geen rechtvaardiging voor een premiestijging van die omvang. De hulpvaardigheid van de medewerkers van Centraal Beheer is in orde. Het beleid en uitvoering van Centraal Beheer is echter in relatief korte tijd (ongeveer 2 jaar) ZEER VEEL slechter geworden. Voorheen was ik enthousiast over Centraal Beheer, nu ben ik ronduit ontevreden over Centraal Beheer.