De Goudse is een onafhankelijk familiebedrijf dat al meer dan negentig jaar bestaat. De Goudse is sterk in een breed assortiment van financiële producten en verzekeringen.

Focus op ondernemers

Steeds sterker concentreert De Goudse zich op oplossingen voor ondernemers: de doelgroep die naadloos aansluit bij het ondernemerskarakter van De Goudse.

Oplossing die het beste bij u past
U kunt de producten niet rechtstreeks afsluiten maar alleen via onafhankelijke adviseurs. Zo weet u zeker dat u een oplossing krijgt die helemaal bij u past. U vindt een adviseur via de zoekmachine op goudse.nl.

https://www.goudse.nl
2020
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,5 Gemiddeld rapportcijfer
7,2 Algemene tevredenheid
7,7 Klantgerichtheid
7,7 Deskundigheid
7,5 Duidelijkheid
7,3 Vertrouwen
7,8 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

D. Severiens
| Gemiddelde score: 10
De Goudse is voor mij een maatschappij waarmee ik graag zaken doe. De relatie is 40 jaar geleden begonnen tijdens mijn werkzame leven in de verzekeringen als accountmanager. Toen heb ik met heel veel maatschappijen gewerkt en De Goudse blonk uit in... Lees verder » de menselijke maat en een goed luisteraar. Meestal hadden zij een goede oplossing voor een prettige prijs.
W. Gastelaars
| Gemiddelde score: 10
Zeer goed contact gehad bij melden van Schade. Medewerker gaf duidelijke info. Uitbetaling Schade zeer vlot.
Gemiddelde score: 9,3
Ik ben prima voorgelicht en geholpen.
Gemiddelde score: 9,2
Handelen (kleine) Schades snel af, prima prijzen en voorwaarden.
L.J. Zijleman
| Gemiddelde score: 9,2
Goudse Verzekeringen is goed bereikbaar en de behandeling van een zaak wordt goed opgenomen. Afspraken worden nagekomen. Prima service!
Gemiddelde score: 8,9
Mijn tussenpersoon heeft altijd tijd voor mij. Loopt het vuur uit zijn sloffen voor mij.
J. Kruizinga
| Gemiddelde score: 8,7
De adviseur is direct bereikbaar en reageert zeer snel op mails. Hij geeft duidelijke antwoorden en advies.
P. van der Lubbe
| Gemiddelde score: 8,5
Al heel lang bij De Goudse verzekerd. Als er een Schade was, werd deze direct behandeld en naar tevredenheid opgelost.
Gemiddelde score: 8,4
Mijn verzekeringsadviseur vergelijkt voor ons alle verzekeringen en de goudse kwam daarbij als beste uit voort.
Leo veldman
| Gemiddelde score: 8,4
Een verzekering maatschappij kan niet zonder een goede tussen persoon, als er wat is, staat hij klaar voor jou met al je vragen.
Meer lezen »
Gemiddelde score: 8,2
Ik had helaas 2 Schaden vlak achter elkaar. Allebei de Schades zijn zonder problemen vlot uitgekeerd. De communicatie was snel, duidelijk en adequaat. Ik ben er heel tevreden over.
j .schutte
| Gemiddelde score: 8,2
Ik ben over de adviseur zeer tevreden, en ook over De Goudse, zij regelen alles voor mij.
J. Jonkers
| Gemiddelde score: 8,2
24 uur helpdienst van De Goudse (ANWB alarmcentrale) zeer slecht, communicatie tussen ANWB alarmcentrale en De Goudse zeer slecht. Schademelding niet aangekomen bij De Goudse. Ik heb 12 MKB verzekeringen bij De Goudse lopen (4 x opstal, 4 x... Lees verder » rechtsbijstand, 4 x aansprakelijkheid) verbazend dat dit niet in 3 verzekeringen (1 x opstal, 1 x rechtsbijstand, 1 x aansprakelijkheid) onder te brengen is tegen een scherpere premie. Zeer onvriendelijk klantcontact met De Goudse bij Schademelding, zeer kleinerend. Zeer goede communicatie en opvolging van intermediair (JoHo). Na half jaar was eindelijk een foutieve maandelijkse premie gecorrigeerd door De Goudse en een afgesproken korting doorgevoerd. Intermediar bleef aandringen bij De Goudse en gaf regelmatig goede terugkoppeling. Beoordeling Intermediair zeer goed. Beoordeling De Goudse slecht (klantvriendelijkheid, prijs, communicatie, opvolging).
L. Bouma
| Gemiddelde score: 8,1
Wijzigingen of Schade aan mijn bij De Goudse verzekerde objecten geef ik per e-mail door aan de tussenpersoon die het vervolgens neerlegt bij de verzekeraar die de veranderingen doorvoert. Schade heb ik maar zeer weinig gehad en die is naar tevredenheid afgehandeld. Geen klachten dus.
C v hall
| Gemiddelde score: 8,1
Ze nemen je serieus.
Gemiddelde score: 8,1
Goede maatschappij met een scherpe prijs, en goede dekkingen.
Gemiddelde score: 8,0
Ik heb al jarenlang contact met mijn financieel adviseur en hij doet al het mogelijke om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hij is open en eerlijk en als iets minder goed voor ons bedoeld is dan geeft hij dat ook aan. Dit soort zaken waarderen... Lees verder » wij erg! Het contact is ook erg close en vertrouwd. Iets dat wij heel erg belangrijk vinden want zonder vertrouwen kun je beter meteen afscheid nemen.
Gemiddelde score: 8,0
Mijn adviseur had zijn huiswerk gedaan en mij overtuigd om over te stappen.
F, Revet
| Gemiddelde score: 7,9
Ik heb een woon- en inboedelverzekering bij De Goudse en heb voor het laatst in 2017 een Schade gemeld en die is toen tot mijn tevredenheid afgehandeld via een prettig telefonisch contact.
Gemiddelde score: 7,9
Na achteraan in een file aangereden te zijn door iemand anders werd ik zeer vlot geholpen door Goudse Verzekeringen. Daarbij hielden zij mij goed op de hoogte van het proces en het vergoeden van deze Schade.
M. Herlaar
| Gemiddelde score: 7,9
De Goudse ziet mij niet als een nummer. Helpt mij persoonlijk, duidelijk en snel. Rekent een prima premie.
J.J. Peters
| Gemiddelde score: 7,7
Als onderdeel van een pakket is de verzekering redelijk goedkoop. Ook verloopt de afhandeling van zaken redelijk snel.
Gemiddelde score: 7,7
Het was lastig om ze te pakken te krijgen, maar mijn vraag werd goed en duidelijk beantwoord.
Gemiddelde score: 7,7
De Goudse is voor ons al jarenlang een betrouwbare verzekeraar, die de zaken correct afhandelt.
L. Magendans
| Gemiddelde score: 7,6
Wij zijn al v. a 1975 verzekerd bij De Goudse. Nog nooit vervelende dingen mee gemaakt. In al die jaren maar 2 of 3 keer een Schade moeten melden en deze zijn netjes behandeld.
Gemiddelde score: 7,6
De medewerkers staan je vriendelijk te woord, zijn duidelijk als er dingen zijn leggen ze het duidelijk uit. En ze keken precies welke autoverzekering het beste bij mij paste.
Gemiddelde score: 7,5
Naast contact met de bank heb ik ook langer geleden contact gehad met De Goudse. Ik vind dat deze contacten plezierig zijn verlopen.
J. de Bruijn
| Gemiddelde score: 7,4
Gelukkig de verzekeringen nog niet zo vaak nodig gehad.
H. Bouw
| Gemiddelde score: 7,4
Ik vertrouw mijn adviseur dat hij een goede Schade aan mij heeft geadviseerd, ik heb nog geen Schade gehad dus heb daar geen ervaring mee.
P. W. Tubbergen
| Gemiddelde score: 7,2
Reactie tijd wisselt sterk.
Gemiddelde score: 7,2
Ik heb 3 jaar geleden een rechtsbijstand afgesloten via de tussenpersoon. Nu heb ik die nodig en blijkt hij nooit afgesloten te zijn. Ik wacht nu al een paar weken op antwoord hoe dat kan.
Gemiddelde score: 7,2
We zijn direct goed behandeld en daarna nog geen contact weer gehad. Maar we zijn ook nog maar een jaar klant bij hun.
H. van Duijn
| Gemiddelde score: 7,2
De Goudse verzekering is duidelijk in de communicatie naar mij toe. Ik heb een AOV verzekering die goed gedekt is en door goede communicatie met een van de medewerksters ben ik zeer tevreden hoe het is gelopen.
Gemiddelde score: 7,1
Ik heb nog niet echt ervaring met ze in geval van problemen, dus daar kan ik niets over zeggen, maar ik ben wel blij met hun specifieke product en dat vragen per mail snel beantwoord worden.
Gemiddelde score: 7,0
Vragen, wijzigingen en Schades worden adequaat opgepakt.
Gemiddelde score: 7,0
Ben tevreden over de Goudse verzekeringen.
Gemiddelde score: 7,0
Al iets meer dan een jaar geleden. Contact om af te sluiten liep soepel. Nadien gelukkig geen contact meer nodig gehad.
p.r.Sondag
| Gemiddelde score: 7,0
Mijn consulent regelt dit naar alle tevredenheid.
Gemiddelde score: 6,9
Tussenpersoon Regiobank, reageert niet altijd snel op e-mailcontact en telefonisch contact werkt ook niet altijd. Verder tevreden over afhandeling en dergelijke.
Gemiddelde score: 5,2
Mijn tussenpersoon heeft zelf alle verzekeringen overgebracht naar De Goudse Verzekeringen. Op zich heb ik hier geen moeite mee, maar ik heb geen duidelijk overzicht wat er nu precies wel en niet onder de verzekering valt. Inlogcodes doen t steeds... Lees verder » niet et cetera. Ben niet blij met de tussenpersoon, over Goudse weet ik eigenlijk niet veel.
Gemiddelde score: 5,0
Geen goede ervaring met De Goudse. Een aantal keer aanspraak moeten maken op de WA-verzekering. Kregen we meteen een mail dat we geen Schades meer in mochten dienen omdat het in de afgelopen 9 jaar een paar keer voorgekomen was dat wij een Schade... Lees verder » hadden ingediend. Als je er zelf niets aan kunt doen moet je toch gewoon bij de verzekering terecht kunnen, daar ben je voor verzekerd. Maar als ze dan een keer 1.600 euro uit moeten keren omdat een lek in de koffieautomaat het stenen aanrechtblad had aangetast, beginnen ze te piepen!
Gemiddelde score: 4,4
Ben niet tevreden over de communicatie: enkele malen eerst overvallen door een telefoontjes voor afspraak van een medisch onderzoek, daarná pas bericht van De Goudse dat dit zou gaan gebeuren. Er is regelmatig laat gereageerd op vragen via e-mail.... Lees verder » Ook andere wijzigingen vaak pas achteraf gecommuniceerd, waardoor je eerst schrikt van bv. een veel lagere uitkering. Minstens 3x bleek het bedrag van teruggave poliskosten niet te kloppen of de hoogte van de uitkering, je moet zelf erg alert blijven. M.i. mag men zorgvuldiger zijn in de zorg (communicatie, controle van eigen gegevens) voor mensen die ongewenst met ziekteverlof thuis zitten. Die hebben al genoeg aan hun hoofd. Burn-outklachten vallen niet onder de polisvoorwaarden, die zouden niet objectiveerbaar genoeg zijn. Een flinke tegenvaller. Niet in staat zijn om te werken door chronische zware hoofdpijn en uitgeput zijn, 'telt' dus niet. Dat had men wel van tevoren duidelijk mogen aangeven bij afsluiten polis, zeker als men weet dat je een veeleisend beroep uitoefent.
R. Doornenbal
| Gemiddelde score: 1,0
Mijn Schade aanmelding is zeer onprofessioneel en niet naar behoren behandeld, mijn Schade geval is alleen behandeld met dien verstande om niet uit te hoeven keren door uitstel en nieuwe beoordelingen in het nadeel van verzekerde hoewel deze al... Lees verder » jaren een ruime premie betaald en voor de aangemelde klachten dacht verzekerd te zijn. (klachten zijn bij tussen persoon wel serieus in behandeling genomen door de goudse).