Interpolis gelooft dat minder complexiteit ieders leven meer waardevol maakt. Daarom is Interpolis glashelder in het verminderen van complexiteit zodat de klant zich kan focussen op wat echt belangrijk is. Zo helpt Interpolis zijn klanten om meer zelfredzaam te zijn. Niemand zit te wachten op tegenslagen die het leven ontwrichten. Interpolis zoekt daarom altijd naar slimme oplossingen die dit voorkomen. En als er dan toch een keer tegenslag is, helpt Interpolis. Met preventie laten we zien hoe de kans op schade makkelijk kan worden verkleind of voorkomen. Want verzekeren is niet de enige oplossing, zo vinden we bij Interpolis. Slimme oplossingen worden met klanten en partners bedacht door samen te leren en te experimenteren. Want dat is de coöperatie anno nu. Voor de risico’s die overblijven en die je niet zelf kunt of wilt dragen, bieden wij concrete en relevante verzekeringsoplossingen. Zo bieden wij verschillende schade- en levensverzekeringen aan via onze partner Rabobank. ‘Kan niet’ bestaat niet bij Interpolis. Dat wat verzonnen kan worden, kan ook worden gerealiseerd. Een mentaliteit waarmee Interpolis er voor wil zorgen dat mensen vol vertrouwen in het leven staan.

https://www.interpolis.nl
2020
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,4 Gemiddeld rapportcijfer
7,6 Algemene tevredenheid
7,3 Klantgerichtheid
7,3 Deskundigheid
7,1 Duidelijkheid
7,6 Vertrouwen
7,3 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

Gemiddelde score: 10
Makkelijk bereikbaar via RABO, heldere overzichten, nooit gedoe.
A. van der Heijden
| Gemiddelde score: 9,2
Ik ben en blijf zeer tevreden over Interpolis. Van afsluiting tot Schadeafhandeling: een zeker gevoel!
E. Mooiman
| Gemiddelde score: 8,8
Bij Interpolis altijd zeer snel en klantvriendelijk behandeld.
Gemiddelde score: 8,7
De Leven is heel goed ondergebracht bij Interpolis. Mijn vragen worden tijdig, begrijpelijk en vakkundig behandeld. Kortom zeer tevreden!
Gemiddelde score: 8,4
Goede service, snel antwoord op vragen, goed bereikbaar.
Simone
| Gemiddelde score: 8,4
Mijn ervaringen met Interpolis zijn eigenlijk altijd positief. Uitkeren van Schade gaat snel en de beoordeling van de Schade is helder en wordt goed uitgelegd. In tegenstelling tot andere verzekeraars heb ik bij Interpolis niet het gevoel dat je... Lees verder » moet “vechten” om de uitkering te krijgen waar je recht op hebt.
Gemiddelde score: 8,2
Duidelijk product
K.Pennings
| Gemiddelde score: 8,1
Zijn altijd helder en transparant en dat is een meerwaarde.
Gemiddelde score: 8,0
Wij zijn tevreden met Interpolis als onze levensverzekeraar, alles is duidelijk en de bank is goed bereikbaar bij vragen.
Gemiddelde score: 8,0
Interpolis is gemakkelijk te bereiken en is duidelijk in de communicatie. Tevens snel bij afhandeling van verzekering (Schade).
Meer lezen »
J. Meijknecht
| Gemiddelde score: 8,0
Ik ben zeker niet ontevreden over Interpolis, maar ik heb zelden of nooit contact met een medewerker. Intussen komt mijn lijfrente-uitkering keurig op de 28ste van iedere maand vanaf oktober 2000 bij mij binnen. Kwalificaties als "past bij mij",... Lees verder » betrouwbaar of deskundig zijn in mijn ogen vanzelfsprekend, maar zeker niet bijkomstig.
Gemiddelde score: 7,7
De financieel adviseur heeft goed doorgevraagd wat ik met mijn polis wilde. Zij heeft nog extra dingen uitgezocht omdat mijn polis niet de juiste info bevatte. Zij gaf duidelijke uitleg en toelichting. Daarna kon ik samen met haar een duidelijke keuze maken wat ik met mijn polis wilde doen.
Gemiddelde score: 7,7
Ik ben al jaren klant van Rabobank / Interpolis. En nog steeds naar volle tevredenheid.
Gemiddelde score: 7,6
We hebben nooit contact over de polis, ontvangen jaarlijks een bericht van Interpolis voor de belastingdienst.
I. Morsink
| Gemiddelde score: 7,5
Interpolis regelt al mijn verzekeringen naar tevredenheid, via de Rabobank als tussenpersoon. Ik baal wel vreselijk dat de verzekering op hoofde van mijn man is geregistreerd en ik daarom niet via de Rabobank online kan inloggen. Heel groot minpunt.
Gemiddelde score: 7,5
Bij het afsluiten van een hypotheek hebben wij een overlijdensrisico verzekering afgesloten. Dat was toen verplicht. We hebben onlangs een brief ontvangen dat het nu niet meer verplicht is en dat we de verzekering kunnen stopzetten indien gewenst.... Lees verder » De vraag is of het wel netjes was van de financieel adviseur om ons te verplichten een verzekering af te sluiten. We hebben genoeg vermogen om evt. klappen op te vangen.
Mark T.
| Gemiddelde score: 7,4
Interpolis heeft een betrouwbaar imago, maar ik heb er rechtstreeks weinig mee te maken. Mijn beantwoording heeft meer met het contact met de Rabobank te maken waar ik goed over te spreken ben.
Gemiddelde score: 7,4
Ik ben over het algemeen tevreden met mijn verzekeringen bij Interpolis. Er is makkelijk contact te krijgen en wanneer nodig krijg je duidelijke uitleg. Afspraken worden nagekomen.
Gemiddelde score: 7,0
Geen negatieve ervaringen gehad. Weinig contact. Maar vooralsnog oké. Weinig contact maar oké. Geen negatieve ervaringen.
Gemiddelde score: 7,0
We zijn goed op de hoogte door gesprek met de bank via wie de verzekering is afgesloten.
Gemiddelde score: 7,0
Over het algemeen goede ervaringen. Teksten met uitleg zijn over het algemeen goed te begrijpen. Natuurlijk zijn niet alle producten afgestemd op mijn persoonlijke behoeften (vandaar de lage score op dat onderdeel, maar ik vind het ook een stomme... Lees verder » vraag). Contact met de verzekeraar is nog niet intensief geweest, dus daarom veel in het midden gescoord.
Gemiddelde score: 6,8
Leven al jaren geleden afgesloten, onder andere voor AOW-gat, toen bestonden er nog geen mogelijkheden met betrekking tot sparen op een G-rekening. Dit zou waarschijnlijk veel voordeliger zijn geweest.
Gemiddelde score: 6,8
Duidelijke informatie en toegankelijkheid.
Gemiddelde score: 6,7
Zeer goede polis, probeert wel weinig uit te keren, maar dat doet elke verzekeraar. Super goede service en goed geprijsd.
Gemiddelde score: 6,7
Welke beoordeling? Wat een onduidelijke vraag.
Gemiddelde score: 6,7
We wilden een Rabo toekomstsparen rekening openen, maar moesten betalen voor een persoonlijk adviesgesprek.
Gemiddelde score: 6,5
Ik heb geen direct contact gehad met Interpolis over de Leven. Wel over Schade. Daarin zijn ze niet vlot met reageren en vragen ze dingen in de mail die ook al telefonisch zijn toegelicht.
Gemiddelde score: 4,5
Onvoldoende kennis medewerker Rabobank bij wijzigen van Leven. Ze kende het product bijvoorbeeld niet.
Gemiddelde score: 4,0
Bij het afsluiten van onze Leven die nodig was om de hypotheek te krijgen werd ons verteld dat deze verzekering genoeg uitkeert om ons geen zorgen te maken om de financiën maar dit blijkt niet zo te zijn.
R. de Haan
| Gemiddelde score: 3,6
Als je van een ouderwetse, bureaucratische organisatie houdt, dan zit je goed bij Interpolis/Rabobank. Wanneer je meer van deze tijd bent en service en klantgerichtheid op prijs stelt: zoek vooral verder.