Al sinds 1850 biedt Klaverblad gewoon goede verzekeringen. Particulieren, zzp’ers, mkb- en agrarische ondernemers kunnen bij Klaverblad terecht voor een groot aantal schadeverzekeringen. Stuk voor stuk producten waar de klant écht iets aan heeft en die niet onnodig ingewikkeld zijn. Als coöperatie zetten we het belang van onze leden op de eerste plaats, van productontwikkeling tot hulp bij schade.
Naast goede verzekeringen willen we ook gewoon goede service bieden. We vinden het belangrijk dat we goed bereikbaar zijn. Persoonlijk contact vormt voor ons daarin de basis. Bij Klaverblad geen keuzemenu’s, maar direct een deskundige medewerker aan de lijn.
Als coöperatie draagt Klaverblad graag bij aan een prettige samenleving, bijvoorbeeld door sponsoring van lokale verenigingen, samenwerking met (lokale) goede doelen, aandacht voor duurzaamheid en verantwoord te beleggen.
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
7,7 | Algemene tevredenheid |
7,7 | Klantgerichtheid |
7,7 | Deskundigheid |
7,6 | Duidelijkheid |
7,5 | Vertrouwen |
8,0 |
Contact met verzekeraar |
Reactie van de verzekeraar
Gewoon goede verzekeringen en een gewoon goede service. Dat is waar we elke dag aan werken en waar we steeds een beetje beter in willen worden.
Daarom zijn we trots op en blij met de mooie scores. De cijfers voor ‘contact met de verzekeraar’ en ‘klantgerichtheid’ springen eruit. Dat klopt goed bij wat we willen: er zijn voor onze leden en hen helpen, zeker als ze schade hebben. Persoonlijk contact vinden we daarin heel belangrijk.
We doen ons best om volgend jaar nog mooiere scores te halen. Uw tips en ideeën zijn altijd welkom!
- Hoog-Laag
- Laag-Hoog