Nationale-Nederlanden is een financieel dienstverlener met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Dagelijks zetten onze medewerkers zich in om de financiële toekomst van klanten veilig te stellen. Nationale-Nederlanden is al sinds de negentiende eeuw actief op de Nederlandse markt en biedt verzekeringen, pensioenen, beleggingen en bancaire producten. Het is onderdeel van NN Group, een internationale financiële dienstverlener met een beursnotering aan Euronext Amsterdam (NN).

https://www.nn.nl
2020
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
7,2 Gemiddeld rapportcijfer
7,2 Algemene tevredenheid
7,2 Klantgerichtheid
7,3 Deskundigheid
7,1 Duidelijkheid
7,1 Vertrouwen
7,5 Contact met verzekeraar
Hoog-Laag
  • Hoog-Laag
  • Laag-Hoog

Klantreacties

Gemiddelde score: 9,9
Zonder moeite Schade kunnen melden en de afwikkeling en betaling prompt gedaan dus ik heb totaal geen slechte ervaring gehad, ook niet in het verleden. Mijn positie is misschien anders omdat ik uit dit vak kom en de juiste weg weet.
R.Duran
| Gemiddelde score: 9,7
Twee Schades in de laatste vijf jaar. Perfect meegedacht en opgelost!
M Heeren
| Gemiddelde score: 9,7
Prima contact met klantenservice. Wel omslachtig dat je persé moet bellen om winterdekking aan of uit te zetten. Zou ik liever online willen kunnen doen.
Gemiddelde score: 9,4
Fikse waterSchade thuis gehad. Is allemaal in goed overleg tijdens de Corona tijd opgelost. Geen discussies en goed bereikbaar.
Gemiddelde score: 9,4
Nationale-Nederlanden is in mijn ogen een prettige verzekeraar. Met duidelijke, betaalbare producten voor iedereen. Contact leggen gaat snel. Claims worden snel behandeld.
F.Weidema
| Gemiddelde score: 9,4
De keren dat ik met Schade met Nationale-Nederlanden te maken heb gehad ging alles van een leien dakje. Afspraken kwamen goed na, ik werd goed op de hoogte gehouden. Aan de telefoon zeer sympathieke medewerk(st)ers.
Gemiddelde score: 9,1
De tussenpersoon is betrouwbaar, snel, duidelijk en nog eens vriendelijk ook.
Gemiddelde score: 9,1
Tot op heden toe geen klachten, alle problemen/Schades naar tevredenheid opgelost.
G. M. Meijer
| Gemiddelde score: 8,9
Ik ben zeer tevreden over het product dat in mijn situatie zeer voordelig uitpakt, de snelle communicatie.
Gemiddelde score: 8,8
Zeer tevreden, geen klachten.
Meer lezen »
M Bolier
| Gemiddelde score: 8,7
Nationale Nederlanden is gewoon goed en eerlijk naar de klant. Ze geven goed advies en zijn overal duidelijk in. En alles is er goed geregeld.
Gemiddelde score: 8,6
Ik ben gewoon uiterst tevreden. Vandaar deze resultaten. Meer kan ik er niet van maken.
Gemiddelde score: 8,5
Goede verzekeraar, prima dekking. Is alleen niet de goedkoopste.
Gemiddelde score: 8,3
Nette service, klantgericht en reageert snel bij Schade afhandeling. Zeer tevreden.
R van Schayk
| Gemiddelde score: 8,3
Nooit problemen gehad en altijd duidelijke communicatie en goed bereikbaar bij vragen.
M Janssen
| Gemiddelde score: 8,0
Ooit 1x iets aan de hand gehad en dat werd snel en duidelijk afgehandeld.
D. Tasma
| Gemiddelde score: 8,0
Onze laatst gedateerde Schade is alweer van 2 jaar geleden en wij zijn toen heel goed geholpen.
Gemiddelde score: 7,9
Was in het begin van de Coronacrisis onduidelijk hoe om te gaan met annuleringen.
Gemiddelde score: 7,9
Een zorgverzekeraar die naar je verhaal luistert, mee nadenkt over oplossingen. Er dat er geen adviseur meer aan huis komt, maar telefonisch doornemen is geen probleem.
Gemiddelde score: 7,8
Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen.
Gemiddelde score: 7,8
Ik had een Schade die bij het oplossen veel groter was dan het aanvankelijk leek. De tussenpersoon heeft de zaak heel snel opgelost en toegezegd tot welk bedrag de Schade verholpen mocht worden.
Gemiddelde score: 7,6
De verzekering loopt al een tijdje. Een tijd terug vroegen wij telefonisch om uitgebreide informatie betreffende de polis en die werd duidelijk gegeven.
C. Bakker Pronk
| Gemiddelde score: 7,5
Wij zij altijd correct behandeld door Nationale-Nederlanden.
R. Swart
| Gemiddelde score: 7,4
Nationale-Nederlanden lijkt mij een degelijke firma, waarbij ik al heel lang verzekeringen heb lopen. Tot nu toe niet nodig gehad en hopelijk blijft dat zo.
Gemiddelde score: 7,2
De afhandeling van mijn vraag ging snel en het antwoord was duidelijk. Ik werd prima te woord gestaan.
Gemiddelde score: 7,2
Betrouwbare verzekeraar.
Gemiddelde score: 7,1
Ze zijn duidelijk, transparant en kundig maar deze 3 zijn afhankelijk van de medewerker die je helpt. Soms lijkt het wel of je te maken hebt met iemand die onkundig is.
I.Buitink
| Gemiddelde score: 7,1
Had al een verzekering bij Nationale Nederlanden zelf afgesloten en die wilde ik niet kwijt. Daar is mijn financieel adviseur mee aan de gang gegaan en heeft nu alles goed en snel geregeld zodat ik bij hem terecht kan als er wat aan de hand is. Daar... Lees verder » is hij heel goed en snel in. Dit scheelt mij een hoop werk waar ik toch geen verstand van heb.
Gemiddelde score: 6,7
Wat er wordt verzekerd en wat je precies krijgt bij bepaalde onkosten. Open en duidelijk.
Gemiddelde score: 6,7
Verzekeraar denkt mee met de klant. Als je eens Schade hebt wordt het snel afgehandeld.
Gemiddelde score: 6,7
Ik zie Nationale Nederlanden als een redelijk degelijke verzekeraar die voor mij duidelijk genoeg is in zijn communicatie. Ik heb verder geen ervaringen ermee (nooit een claim ingediend of zo).
S. Kamst
| Gemiddelde score: 6,7
We hebben deze verzekering nu al jaren en ik geloof slechts 1 of 2 keer moeten raadplegen.
Gemiddelde score: 6,5
Zoals bij elke verzekeraar moet er meer binnenkomen dan er uit gaat. Dekkingen en kosten zijn zoals je mag verwachten. Een middenmoter qua kwaliteit en kosten.
Gemiddelde score: 6,4
Gelukkig maak ik niet veel gebruik van deze verzekering maar de keer dat ik hem nodig had ben ik goed behandeld.
Gemiddelde score: 6,3
Ik heb telefonisch contact gehad met Nationale-Nederlanden over mijn Schade, maar de terugkoppeling hebben ze via mijn financieel adviseur gedaan. Dat vond ik wel vervelend, want door een fout van mijn financieel adviseur heb ik dit niet... Lees verder » doorgekregen. Ik heb liever dat de verzekeraar niet alleen mijn financieel adviseur, maar ook mij een bericht stuurt.